26 (going on 27) bor hos mamma och pappa, arbetslös.. gotta love it

Nu kanske många av våra läsare slutade läsa, det skulle jag också gjort om jag var ni. Vem ogillar inte lata och arbetslösa personer. Så här har det dock inte alltid varit.. jag blev nämligen utbränd. Nu ska vi tala lite mer om det.. Oj där tappade jag den läsare som var kvar.. Nej så klart jag inte blev utbränd, jag sa upp mig!! Nu drar eliten sa jag bara en dag på jobbet. Det samma gjorde H, andra delen av fakeraybans.
Jag glömde kanske också nämna att mina föräldrar valt att  bosätta i en stad med ca 50000 invånare där alla kör traktor mitt inne i stan. Nog om detta nu.
Nåväl mina dagar som arbetslös och hemmaboende i ladugården är tyvärr räknade, för på måndag då bär det iväg till Oslo..
Förra gången jag var i Oslo, så fick vi det här budskapet slängt på oss, dagen efter vår debut i Oslo by night
'
Men vi glömmer det va nu va? eller vad säger ni, kära läsare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0