10 saker (möjligtsvis även personer) som stör mig idag

Explosion

Snälla notera att nedan lista endast är några saker (möjligtsvis även personer) som stör mig idag.  Listan kunde göras mycket längre, men man har ju inte all tid i världen!

1. Att C löste ”header-problemet” före mig.
2. Att Ulf Olsson (aka Helen-mördaren)’s blogg har varit nedstäng hela dagen pga överbelastning på servern medans vi hederliga skattebetalande (??) ungdomar(åker man som ”ungdom” på tåg räknas man absolut som ”ungdom” i alla situationer) (möjligtsvis inte på systemet) uppenbarligen måste posera nakna, lotta ut Ferraris eller dylikt för att få en enda liten fjuttig läsare.
3. Blondinbella bor i en 2:a på Lidingö
4. Blondinbella har råd med en 2:a på Lidingö
5. Blondinbella är 19 år gammal
6. Blondinbella fick en resa till valfritt land (!!!!) i julklapp av in pojkvän Nils (aka storstadspojken)
7. Jag fick ett par handledsvärmare och en entrebiljett till juldags-firandet på det lokala diskoteket (där åldersgränsen var 18 år, vilket betyder (tack vara falskleg och syskon-gener) att medelåldern var 16 år) i julklapp.
8. Blondinbella har en egen PA
9. Jag har jobbat som PA
10. Att C löste ”header-problemet” före mig

Yess gott folk.. Det var saker (möjligtsvis även personer) som stör mig idag. Faktiskt så störde jag mig ngt oerhört på buss-chauffören som vägrade acceptera cash på på bussen idag också… men det vore ju så taskigt att lämna ut satkärringen inför alla läsare.

Om Blondinbella vill köpa annonsplats här på bloggen är hon hjärtligt välkommen att höra av sig till [email protected]
Om ngn annan är intresserad av att köpa annonsplats här på bloggen är han/hon hjärtligt välkommen att höra av dig till [email protected]. (Snälla notera att vi endast svarar på email i mån av tid)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0